OMSTART!

Först av allt: TACK för en peppad kommentar på bloggen, tar gärna emot flera för visst blir jag super glad när jag ser vem som har läst!
Jag kom hem från jobbet till min vackra man idag, det var fint och det kändes som det var super längesen vi sågs. Vi hängde i solen en stund och jag kom än en gång på att jag älskar september mest av alla månader på hela året! När vi kom hem så var jag så trött så jag bestämde mig helt enkelt för en powernap och en omstart på dagen. Nu är jag vaken, utvilad och laddad för eftermiddagen och kvällen. Jag ska försöka ta mig iväg på ett spinning-pass. Vad ska ni hitta på?


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Ja du, vad har jag gjort.... NYTTA! Tänkte med slappa men efter en snabb fika efter jobbet vid 15tiden reglade jag upp en vägg, sen servade jag sågen och filade upp 4 kedjor så att jag kan sticka och tjäna pengar nar som helst. Nu ska jag äta fläskfilé i svamsås och längta efter min favorit med vilken jag ska se promoe på fredag. Och imorrn pizza med mor. Jag gillar mitt liv nästan lika mkt som jag gillar dej! Kram

2009-09-15 @ 18:29:02
Postat av: Tessan

Ska du med på gympa medel ikväll kl.18.15?

Kram!

2009-09-16 @ 07:45:41
Postat av: Jos

Vi har varit på familjetur till bvc, Milo hade tvåmånaderskontroll. Han gick igenom besiktningen galant och varken kissade eller kräktes på doktorn (vilket han annars alltid brukar göra när vi är på bvc). Kul att bloggen är tillbaka, skriv massor - vi som är föräldralediga måste ha nåt att läsa ;)

2009-09-16 @ 13:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0