Nya tag

Okej, jag ska försöka göra ett nytt ryck med bloggen. Jag har fått en del förfrågningar om var den tog vägen.
Det har hänt en del sen sist.

 Det var Juni och jag tog examen, då ordnade alla mina poolare en kanon fest för mig!!



Efter att kalaset var överstökat och jag fick andas ut var det dags att ta tag i livet och börja jobba på vrinnevisjukhuset som sjuksköterska. Det är roligt, jobbigt, sorgligt, utmanande, spännande och så vidare. Jag ska försöka sammanfatta läget framöver

Efter en händelserik sommar, som iofs bara bestått av jobb, vilket varit projekt nog,har jag börjat anpassa mig till vardagen. Jag trivs med jobbet (för det mesta), lägenheten på Lindövägen står kvar och jag har förlängt mitt kort på friskis och svettis. Hoppas att någon vill fortsätta följa mig!

 


Kommentarer
Postat av: ditte

äntligen!!

2009-09-01 @ 10:59:11
Postat av: jos

instämmer med föregående talare :)

2009-09-01 @ 13:02:01
Postat av: Angelica

Härligt att du är tillbax! :)

2009-09-01 @ 13:39:17
Postat av: Tobbe

De va tamefan på tiden! Emma kan man inte få för mkt av så ja e glad att du e tillbaka! Puss

2009-09-01 @ 15:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0