Morgon

Jag har varit ledig sen i Torsdags och det har varit riktigt skönt. I fredags fick jag syrran och hennes kille på besök, under lördagen gjorde jag lite nytta och röjde ut min klädkammare och sen tog syrran och jag en promenix som kanske inte var den bästa medicien mot min förkylning direkt. Under lördagskvällen mådde jag inget vidare alls utan ville helst hosta ut mina lungor.


                                                                 

Igår blev det ett besök hos mormor och sen somnade jag i soffan till en bra film!Men det bästa med den här helgen är att den inte är slut än utan jag är ledig idag med :) Jag ska lyssna på min snygga man på radion nu, sen lunch med Johan och sen hör och häpna ska jag på fotboll. Det ni!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0