Hösten, promenaderna och träningsvärk

Idag blev det återigen en kvällstur på jobbet. Det var ju iofs rätt schysst för jag har haft en bra förmiddag. Jag kämpar just nu med en träningvärk i lårmusklerna som är utav den värsta sort jag upplevt sen jag var 12 och var på basketläger i Linköping. Men idag har jag trotsat den och tagit mig ur sängen och runt Norrköpings promenader. Det var härligt fint väder och det känns i luften att min favorit månad september är här! Jag älskar solen, färgerna och att det blir lite kallt i luften och i lägenheten. Dessutom sover jag mycket bättre än på sommaren.
Jag funderar på om jag ska lägga in en veckas semester i November. SNÄLLA kan någon ge mig tips på hur man kan förvalta en semester vecka i November??? Jag blir lite tokig av att bara vara hemma i en hel vecka. Kraven är; avkoppling och prisvärt. 



       


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Att förvalta en semester i sveriges rövhål Norrköping.... lämna norrköping, det är väl bästa sättet. Skåne. Det är grejer det. Puss

2009-09-02 @ 15:04:39
Postat av: linnea

vi ska åka till öland i september, med det är nog lika shysst i november.. tänker mig blåsig höstpromenad utmed stränder..



2009-09-02 @ 16:05:31
Postat av: ditte

inte bara skåne; KRISTIANSTAd!! lina har en ny bil som du kan få köra :)

2009-09-05 @ 21:00:37
Postat av: Lina

i min nya bil hamnar det inget bricanyl i växellådan! :)

2009-09-20 @ 21:33:56
URL: http://linaloppans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0