Har lite tråkigt

Igår var det dags att gå till jobbet igen efter lång-ledigheten. Det blev väl inget vidare eftersom jag skulle vara ledig idag med, jag hasade runt på avdelningen tills det var dags att gå hem. Jag var så trött!!!! Ursch vad tråkigt, på eftermiddagen bestämde jag mig för att jag var frisk och att det var dags för nya tag så jag och syrran boxades på kvällen. Det var roligt och riktigt skönt att få ut lite energi!

Idag har jag lite tråkigt. Jag har städat, tvättat och fixat mat till katten. Tur att Micke my love är hemma :) Men från och med idag är det slut på förkylningstider och att vara super seg. Jag har ingen lust att vara stilla längre, hej och hå!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0