Fredag

Jag är ledig ända tills på tisdag. Det känns skönt och välbehövligt. Jag tänker mest ligga hemma och kurera mig från en förkylning jag har ådragit mig, men ikväll ska jag bjuda min lillasyster och hennes kille på lite käk. Så nu när jag vaknat till liv lite tänkte jag ta tag i röran i min lägenhet. 

Jag hittade en gammal goding bland mina gamla skivor idag, nämligen Morrissey. Och visst passar den killen lika bra att städa till som att sitta och vara 17 år och deppig i en källare till. Han är i mitt tycke med andra ord en ganska allsidig artist, och dessutom är han rätt så snygg också. 










     


Kommentarer
Postat av: ditte

jag är fortfarande lite kär i morrisey. fast jag var typ 20 när han var ny...

2009-09-05 @ 20:56:04
Postat av: Emma

du är så gammal

2009-09-07 @ 08:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0