Eftermiddag





En dag som denna blev det visst lite många inlägg. Skyll er själva om ni läser, jag blir glad om ni gör det. Och ännu gladare om ni lämnar en kommentar!!
Eftermiddagen blev riktigt bra! Jag vann över Micke i maxiyatzy, inte helt illa en vanlig Onsdag och var ute och gick en promenad med Linnea och magen, vilket gav mig 16000(= 10 km) steg extra på stegräknaren. Tackartackar! Det var super skönt väder ute och det var så härligt i skogen.
Nu har vi käkat en god laxpyttipanna med pepparrots-sås som jag har lagat, det blev verkligen toppen gott och super enkeltn att göra. Bara att steka rödlök, zuccini, kokt potatis och laxfilé. Blanda lätt créme freich, pepparrot och dill till en sås. MUMS! Resten av kvällen blire Idol och True Blood!




                                                                       


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Mycket trevligt att vakna till flera inlägg och ett par bilder, mer bilder på dej och micke efterlyser jag iallafall! Skönt att höra att du är frisk, jag blev sjuk i förrgår och fick dra hem och lägga mej vid tio, men de e ju så jävla tråkigt så nu e jag på jobbet igen fastän jag är ganska förkyld.... jag tyckte synd om dej så nu får du tycka synd om mej! Kram

2009-09-10 @ 05:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0