Världens bästa helg

Som jag skrev var jag så trött i fredags. För en gångs skull lyssnade jag på kroppen och tog det tvär lugnt. Helgen har varit helt kanon. Jag har både slappat och träffat fina vänner och hunnit spendera lite tid med mannen. Idag har han jobbat och jag gick en lång promenad i skogen med Alex, lämnade av henne och sen tog jag en ensam-runda runt strömmen. Det var helt öde och super fint. Jag gillar min stad.




Nu ska vi avsluta kvällen med söndagsmiddag tillsammans med resten av familjen i söderköping. Hoppas ni som läser har haft en lika fin helg som jag.



Kommentarer
Postat av: ditte

jag gillar också din stad. borde vara där oftare.

2009-10-11 @ 21:26:41
Postat av: Caroline

Ååå, längtar hem!!!

2009-11-06 @ 11:33:00
URL: http://ourvetlife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0