Söndag

Det jag troligen kommer att sakna minst när det handlar om skolan i höst, är förmodligen att plugga på söndagar. Jag skule kanske kunna vara snäll mot mig själv och ta ledigt men jag har inte riktigt ro till det idag. Nu ska jag ta den sista tentan! så det så!
Jag har i alla fall haft en riktig kanon helg (igen). Jag åkte till mamma & pappa i fredags. Krille och syrran kom dit så vi åt god mat och drack lite vin och såg på let´s dance. Igår åkte mannen och jag och handlade möbler på ikea, vilket alltid är roligt. Det blev två nya sängbord och en sofflampa. Micke var värsta fixar-killen hemma sen och jag städade lägenheten. Vi var verkligen riktigt trötta när vi var klara med det så det blev lite fast-food i soffan och Robinsson. Idag är jag ensamstående och planerar mest plugg och en promenad. Nån som vill hänga på?


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Om jag hade kunnat hade jag gärna hängt på........

2009-03-29 @ 16:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0