På uppmaning av Tobias

Jag är så seg med att uppdatera min blogg. Just nu är det total fokus på att min utbildning ska bli färdig. Jag har faktiskt fått ett sjuksköterskejobb vilket gav mig lite motivation att lägga i en extra växel.
Just nu är det praktik som gäller. Det är fullfart på sjukhuset fem dagar i veckan och plugg på det, det är inte så konstigt att man blir trött. Den här helgen har jag mest sovit med andra ord.
Jag är glad för att några tappra själar fortsätter läsa min blogg. Lina kommer givetvis få läsa min uppsats när den är klar! det var gulligt att du skrev moster :)

Det har verkligen kännts som vår ett par dagar i Norrköping men nu snöar det igen. Jag skrattar ihjäl mig.


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Duktig flicka! Jag har saknat din blogg så när du var bortrest! Och jag läser gärna uppsatsen också när du e klar! Kram

2009-03-22 @ 17:11:24
Postat av: moster Lina

hahaha... ja datorn kommer ihåg mig, därför står det moster lina eftersom det brukar vara Alfons blogg jag läser på! :)



Längtar tills uppsatsen är klart!!

2009-04-05 @ 18:14:38
URL: http://linaloppans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0