Måndag

Jag har mestadels spenderat helgen i sängen. Efter förra veckans praktik var jag totalt paj i Fredags och bestämde mig därför att för en gångs skull lyssna på dom signalerna. Jag har verkligen sovit mig igenom hela helgen! Skönt! Jag antar att jag behövde det!

Nu är det Måndag; ny vecka, nya möjligheter! Jag går kvälls tur på praktiken idag, det är skönt och jag hinner göra lite skolarbete på förmiddagen och köra ett spinningpass innan det är dags!
Jag kan inte fatta att jag har läst 3 år på sjuksköterskeutbildningen redan och dessutom haft ett halvt års studieuppehåll!! Jag är alldeles snart färdig!! Helt otroligt! Den här våren har jag dragits med en del prestationsvånda över hurvida jag ska klara av yrket och så, men nu försöker jag verkligen att betsämma mig för att det ska gå bra!! Jag längtar efter att jobba och slippa hänga över böckerna dygnet runt. 

 Så här snygg kan man vara om man ska titta på när någon skall operereras


Kommentarer
Postat av: Cissi

Va kul att du fått ett jobb redan :) vad är det för jobb?



Kram

2009-03-23 @ 12:09:19
URL: http://rocknrollghost.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Fan va du e söt gumman!

2009-03-23 @ 17:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0