Trevlig resa

Nu är det bara timmar kvar tills jag ska ut och flyga. Ut och flyga ensam, men med Anki som väntar på andra sidan ekvatorn. Idag "sågs" vi på chatten och det känns tryggt att veta att hon är där. De senste dagarna har varit riktigt köriga, del spå grund av mig och mitt eget huvud men även på grund att tentor och strul med banken. Nu känns det som det hela kommer att ordna sig och jag ska försöka att glädja mig åt att jag ska ut och fara. Resan som vi har planerat så otroligt länge kommer äntligen att bli av!

Sist och innan jag åker: TACK alla mina älsklingar som ställer upp på mig när jag gråter, är stressad och dessutom när jag klantar mig och bara får skylla mig själv. Jag älskar er! Några av er ser jag i Tanzania i vinter och några av er får jag längta efter och träffa när jag kommer hem.
Följ mig gärna här på bloggen och skicka gärna mail till mig
Ha det så fint Januari och Februari för det tänker jag ha!
                                                       
                       

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Ha en underbar resa och ett härligt äventyr kära du!

Kram

2009-01-09 @ 07:09:52
Postat av: Alexsandra

Hejjjj



Hoppas du nu kommit fram ok!!!

Ha det underbart!!!

Tänker på dig!

Krams

2009-01-11 @ 13:05:02
Postat av: linnéa

Halloj emma! hörde om din struliga resa ner.. hoppas allt gått bra efter det och att du inte blivit alltför skinnflådd av solen eller dratt på dej för mycket magsjuka än! Här regnar det å tempraturen är på nollan..dessutom blåser det nordanvindar.. tänk på det om du skulle få för dig att längta hem! kram!

2009-01-13 @ 10:59:54
Postat av: Anonym

Hej påre!!

Jag vet att ni har det bra. Vi hörs ju varje dag på telefonen så man känner inte att du är på andra sidan jordklotet. Har suttit och surfat lite i kväll och kikat på bilder och filmer från Tanzania och Zanzibar. Ser helt ok ut temperaurer omkring 30 grader kan vi inte skryta med. Har skickat lite mail till flygbolag etc idag, vi får se om det ger något. Sköt om dig och ta det försiktigt. Vi ses i Indiska ocianen i februari.



Puss

Pappa

2009-01-13 @ 23:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0