SOL!

Ja idag har det verkligen känts som det är vår på riktigt, helt underbart!!! Micke och jag gick en lång promenad, köpte fiske-kort till honom och Johan och sen åt vi glass. Det hela avslutades med lite park-häng. Många härliga vår aktiviteter vill jag lova.
Lördags-kvällen blev inte alls som planerat men mycket bra ändå. Ingen visste något om vad som hände så jag åkte hem till Angelica som var sjuk. Vi såg på Robbinsson och slappa i soffan. Sen åkte jag hem. Jag var seg och inte alls peppad på utgång. Då blir det heller inte rikitgt roligt att gå ut. Så hem var nog det rätta. Jag och katten käkar tonfisk i soffan och snart ska jag sova.

På Torsdag åker jag och böckerna till Gotland. Det längtar jag efter.

See you!

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Hälsa gotland och ha en fin resa! Kram

2009-04-05 @ 15:59:04
Postat av: Tobbe

Fan, åker du till gotland varje torsdag eller kan det vara så att du är kass på att uppdatera?! Hur kan det vara?!

2009-05-01 @ 17:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0