Söndags koma

Jag har verkligen beklagat mig här i bloggen hela veckan över att det varit mycket i skolan, men det har det verkligen varit. Jag har pluggat stenhårt och diciplinerat tills igår eftermiddag. När jag lagt undan böckerna igår var det dags att städa och fixa lite här hemma och sen iväg på kvällens äventyr. Idag var det som om hela panik-veckan kom ikapp mig för även om jag tog det lugnt med dricka+att jag gick hem tidigt igår så är jag helt paj idag. Micke och jag drog en shopping runda och sen var jag helt slut. Så nu har jag legat i sängen hela dagen och sett på CSI, druckit ett par liter thé och ätit pepparkakor. Men det är väl vad söndagar är till för, att bara ta igen sig och inte behöva göra något.

Det var mycket trevligt att se roligt folk igår!


Kommentarer
Postat av: ditte

jag tror nog att emma förtjänar en kraschdag då och då, det är bättre i längden!

2008-11-30 @ 18:09:40
Postat av: Emma Ö.

tjenare namne!

slappardagar är värefulla, ta vara på dom!

kram från sthlm

2008-12-01 @ 11:37:18
URL: http://emmaostman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0