Söndagar

Det sämsta med att jag ska jobba i vården de närmaste 40 åren är att jag kommer att vara tvungen att arbeta på söndagar. Söndagar är nämligen helt heliga för mig. Jag älskar söndagar. Det är ju typ de enda dagarna som man helt legetimt inte behöver göra någonting alls. den här dagen har jag hittils spenderat med att äta frukost i typ en timme, plöja DN och diskat. Det är fina söndags aktivieter det!
Lördagen blev lyckad och jag fick träffa en nymfparakit. Jag som är rädd för fåglar tyckte till och med att den var riktigt söt.

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Nymfparakiter är nog de trevligaste fåglar som finns, jag hade en jättefin för ett par år sen som hette julle, och nu känner jag faktiskt att jag saknar honom....

2008-11-23 @ 17:27:58
Postat av: Emma

Tobbe du skulle kanske köpa en ny? om inte katten skulle äta upp den förståss. Ditte har berättat om era glupska djur..

Kul att du kan kommentera min blogg nu!

2008-11-23 @ 18:08:45
Postat av: Tobbe

Yes, nu funkar det. Fåglar e nog fan de mest krävande djur som finns, och jag har för mkt annat för mej. Annars hade det vart skoj....

2008-11-24 @ 06:13:51
Postat av: Tobbe

nu får du fan blogga gumman!

2008-12-01 @ 19:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0