Skärpning!

Jag kan faktiskt se att folk läser vad jag skriver. Nu får ni skärpa er; kommentera vad jag skriver så jag vet att ni finns!

Så, då fick jag klaga lite också, härligt. I och för sig har det varit en riktig klagar-dag idag. Vi har haft terminsutvärdering, vilket i sig är väldigt bra. Jag tycker att det är viktigt att uttrycka sina åsikter, både de kritiska och de positiva. MEN jag blir så trött på tjaffs, gnäll och totalt orelevant klagande! Det är väl fullkomligt omöjligt att ta åt sig kritik om man inte får några förslag på hur saker och ting skall bli bättre.

Min nästa fundering för dagen är om det här behovet av att skriva blogg är något som är skapat av min små-stadsuppväxt. Som ett behov av att folk ska veta vem man är och vad man gör liksom?? "Det du inte vet om dig själv, vet alla andra".- gammalt Sörpings-ordspråk.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Nu skriver jag lite så du vet att jag läser :)



/ din "svägerska"

2008-11-25 @ 17:56:19
URL: http://rocknrollghost.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag hittade din blogg idag! =) Hoppas allt e kanoners med dig!

2008-11-25 @ 19:06:14
Postat av: Malin

Förlåt, förlåt, förlåt. Jag ska gottgöra, tänker på dig. Kram Malin (Dittes syster)

2008-11-25 @ 21:37:57
URL: http://www.alstrom-karleken.blogspot.com
Postat av: Malin

Hej igen! Nu finns den där; belöningen;) Hoppas du inte misstycker!

2008-11-26 @ 10:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0