Lördag

Nu skaffade jag en ny blogg. Jag fick nog av blogspot. Jag tyckte dom var dumma och jag fick inte odning på kommentarerna. Någonstans i bakhuvudet har jag en känsla av att det kanske är jag som är förbannat oteknisk.

Idag har jag gått en riktigt lång och härlig promenix i vinter-solen med min kära Joanna. Det var mycket trevligt! Sen har jag läst en del om hjärnan och dess underliga funktioner. Det är intressant med mycket att ta in och förstå till tentan. Försöker att fokusera på det som skall göras till tentan nu och inte en massa annat. Alla förberedelser inför resan och uppsatsen får vänta lite.
I kväll blir det i alla fall lugnt. Jag ska till Asken en sväng och lyssna på när min kära vän spelar skivor. Men fram tills dess blir det quality time med den här lilla prinsessan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0