God dag nya tag!

Ja det är sant som Linnéa skrev, att jag faktiskt har fått en resa betald tack vare min utbildning! Tack för lite ny energi!
Nu tänker jag ta helg.
Igår var jag hos Pontus och kollade in hans nya lägenhet, det var riktigt fint. Skönt att jag blev iväg släpad, annars hade ja legat hemma och tyckt synd om mig själv. Jag fattar inte det här jävla martyr-syndromet som jag drabbas av varenda gång innan tentor! Martyr-emma försvann hur som helst igår och jag hade en mycket trevlig kväll!
Idag blire middag hos Alex och sen får man se vad Norrköping har att bjuda på. Jag ska ialla fall träffa den här snyggingen som jag har längtat efter riktigt länge nu!

Kommentarer
Postat av: DESIRE

Hi hi... nu har jag tagit mig in på din blogg o kollat in kortet på moi! Åh Tack själv snygging, jag har också saknat dig massor!!! Kul att vi fick en kväll ihop=) Sådana blir det ännu fler av om några veckor! Tänker på dig i dessa tenta tider! Ta det lugnt bara vännen! Pöss

2008-12-02 @ 11:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0