Vad som är bra

Jag är hemma och är trött och fryser som en tok.Jag hostar snart lungorna ur mig, det är inte så trevligt. Men vad som är bra är att jag hur snart som helst ska åka på en lång resa. En lång resa som jag har sett fram emot så himla länge och varit så otroligt stressad och nervös över men nu ska det äntligen bli av! Jag har lite resfeber men försöker lugnt och metodiskt hålla mig kvar i den kursen jag läser nu och nogrant planera min packning.
Vad som mer är bra är att när jag kommer hem igen kommer det nästan vara vår. Jag som brukar älska alla årstider är trött på mörker och kyla, jag fryser! Nu vill jag önska min kära Anki en trevlig resa, vi ses i Dar es Salam!

Det här kortet är taget en juni kväll på gotland när jag ch Micke var ute och lekte vid havetoch klätrade i berg. 

                                                                                 


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Fan va fin du är!

2008-12-30 @ 11:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0