Sjuk

JA! jag som aldrig är sjuk är sjuk. Stackars mig :( Men idag mår jag nog lite bättre, tack Alvedon! Jag har sovit sen halv tio igår kväll tills typ nu. Det var skönt och ganska välbehövligt. Jag kan tycka att det är lite mysigt att vara sjuk i en timme ungefär, sen tröttnar jag. Nu har jag tröttnat. Jag ser en hög av litteratur  och en hög med tvätt som skulle behöva plöjas men mitt huvud känns som deg så vi får se vad jag orkar. Jag fick ett hett tips om att se på CSI istället, det lät lockande.
Igår testade vi våra intervjuer på Åsa, det blev bra! Dessutom verkar det som det trillar in ett par kronor till på stipendie-kontot! Det är alltid välkommet!

Någon som har några bra tips på vad man kan syssla med en mörk dag när man är sjuk, utan att rastlösheten svämmar över??

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag har varit sjuk i ett par dagar och jag har nog plöjt ungefär 10 filmer, fast jag egentligen också borde plugga. Annars är musiklyssnade ett bra alternativ, lyssna på skivor som du inte lyssnat på tidigare



Krya på dig

2008-12-11 @ 13:48:49
URL: http://rocknrollghost.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Jag lovar du, vi e många som sett dej som förbannat sjuk jävligt länge.... på ett bra sett alltså. Lägg pussel och drick te, funkar alltid-timmarna bara flyger förbi och vips du bara så sjuk som du brukar. Puss på dej din sjuke fan, du e söt du.

2008-12-11 @ 16:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0