Projekt jul

Nu sitter jag i söderköping med min nya dator :) Ingen dålig julklapp och tack så mycket. MIn släkt är här och vi har lyckats trycka ner ytterligare lite käk i magen.
Julen har varit helt kanon. Mestadels har vi spelat Nintendo Wii i söderköping, ätit mat och degat. Det är bra och helt välbehövligt. Jag tänker absolut vänta några timmar till innan jag börjar få dåligt samvete över mina studier. Ikväll blir det fest! jag är deg seg som aldrig förr men det blir alltid trevligt när man kommer ut!
Anki medelande mig om att hon är i Tanzania om en vecka, vilket innebär att det jätte snart är dags för mig!! jag jobbar frebilt för att inte bli hypernervös. Det går fint..eller nåt
Ha en trevlig jul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0