Ordning och reda

Japp det är helt enkelt mitt nya ledord! Nu är det strukturerade listor, rensade garderober och våttorkning som gäller!!! Hej och hå!
Det är färdig-skolat/jobbat för den här veckan. Det känns skönt och bra! Jag har städat lägenheten och tvättat tio maskiner tvätt på eftermiddagen, nu är det helg!
Igår tjatade Micke på mig att vi skulle gå och se på Emil Jensen som var på besök i vår stad. Jag var trött och less som vanligt men gick efter lite övertalning med på det. Och det var så otroligt bra! Nästan så bra att jag höll på att börja grina!Jag blev så glad för att någon talar emot dumma normer där vi underkastar oss själva och istället uppmanar folk att tro på det de gör!!!! Hejja! Det var riktigt roligt, inspirerande och sorgligt på samma gång!!
Ikväll blir det adventskonsert med studentkören,nej jag sak inte sjunga, bara titta tack och lov!Helt okej att göra andra saker än att gå till friskis och svettis på sin fritid!

Om det är någon som läser min blogg regelbundet kan jag medela att jag inte kommer uppdatera i helgen (tror jag) för jag och Micke åker till Göteborg imorn!

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Fan va du e duktig, och fan va fina ni är och fyfyfyfan vad jag saknar er nu när jag ser er bägge.... ha en fin helg!

Kram

2008-12-04 @ 18:20:42
Postat av: Jos

Ah, så du har också en blogg, trefligt!

Schysst att åka iväg en sväng, skulle jag också behöva känner jag. Hoppas ni får kul!

2008-12-04 @ 20:35:19
Postat av: ditte

åh, emil! jag minns emil i visby, så fint blire aldrig mer!



eller nåt.



jag visste att det var något med göteborg, jag liksom kände det på mig!! ha det så trevligt där!

2008-12-04 @ 23:19:23
Postat av: Emma

Tack för fina kommentarer! och jag undrar varför inte skåne kan ligga närmare sverige.

puss o kram

2008-12-05 @ 12:27:55
Postat av: Angelica

Tänkte slänga in en lite kommentar, så du vet om att jag är en av dina läsare! Men det kanske du visste redan... :)



Hoppas ni får en helmysig helg i Göteborg och grattis på 5-årsdagen! Är det verkligen 5?! Ojoj, tiden går fort!



Kram&Puss till dig!

2008-12-05 @ 13:37:49
Postat av: Anonym

Tänkte slänga in en lite kommentar, så du vet om att jag är en av dina läsare! Men det kanske du visste redan... :)



Hoppas ni får en helmysig helg i Göteborg och grattis på 5-årsdagen! Är det verkligen 5?! Ojoj, tiden går fort!



Kram&Puss till dig!

2008-12-05 @ 13:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0