Om att prioritera

Ja det mesta om dagarna handlar ju om att prioritera, att prioritera sin tid och att välja rätt aktiviter. VARJE december-månad känner man sig ju som den tråkigaste människan i världen tycker jag. Det är så mycket som ska göras och hinnas på dessa korta mörka dagar, vilket är så otroligt roligt och inspirerande på ett sätt och på ett annat sätt tråkigt eftersom man måste tacka nej till vissa saker, alla som känner mig vet att jag vill hinna ALLT!jag vill vara med överallt. Jag tycker inte om att säga "nej jag hinner inte- idag heller". MEN nu har jag kanske ändå kommit till freds med den meningen, man kan helt enkelt inte hinna med allt. Och 2009 blir mitt beslutsamma, fokuserade år när jag väljer vad jag vill göra och det jag inte hinner eller känner för får vara. Är det någon som hört mig lova att bli beslutsam och fokuserad förrut :)??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0