Lugnet har lagt sig

Nu har jag tentat en av två tentor den här veckan. Imorn är det matte som gäller och jag tänker att statistiken får bestäma hur det kan tänkas gå :) Nä då men hur som helst känns det som jag har träningsvärk i huvudet, jag bedömer att jag är färdig pluggad för den här veckan. Imorn får det gå som det går!
Tentan idag har jag verkligen ingen aning om hur det gick. Det var en skriftlig del där jag verkligen gjorde bort mig och en muntlig där jag gjorde bättre ifrån mig, vi får se hur resultatet blev. Nu har ett välförtjänt lugn lagt sig och det behövs nog också för att få lite energi tills imorn!
Micke och jag tog en slappeftermiddag, sånt som jag hört att studenter har möjlighet att göra ibland men vilket jag märkt av dåligt på sista tiden. Micke bakar lussebullar, jag har sovit och nu ska jag ladda upp för lite spinning!
Idag var jag i djuraffären och där fick jag träffa en nymfparakit och en leuguan, det ni!
Ha en trevlig kväll för det tänker jag ha!

Kommentarer
Postat av: ditte

åh lussebullar!! sömn!!

2008-12-02 @ 20:35:47
Postat av: ditte

åh lussebullar!! sömn!!

2008-12-02 @ 20:36:37
Postat av: ditte

åh lussebullar!! sömn!!

2008-12-02 @ 20:37:38
Postat av: Emma

Vad snällt att du skickade så många kommentarer :)

2008-12-03 @ 16:06:08
Postat av: DESIRE

Nu försöker jag igen... skrev häromdagen... när jag kollat in din blogg och bilden på mig... men det gick inte hur jag än försökte! Ville bara säga att jag tycker om dig min vän! Och jag har tänkt på dig nu dessa tenta dagar! Ses snart Pöss PS. Hälsa till den där Leons Micke och så får ni ha det super i Gbg (även om Sthlm är bästa staden just nu;-) DS.

2008-12-04 @ 18:39:53
Postat av: ditte

oj då...

2008-12-04 @ 23:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0