Helg

Jag har hittat en ny passion i livet: Nintendo Wii. Har ni spelat? Det är helt otroligt roligt. Jag boxades hela kvällen igår och idag är jag helt mör i kroppen! Bästa julklappen om man vill lägga lite pengar.
Det hände mer roliga saker i mitt liv igår. Jag var nämligen på spa på Söderköpings brunn och det var inte heller särskilt dåligt. Jag fick massage i en halv timme och sen låg jag och mamma och syrran och bubbla bubbelpool i flera timmar. Det hela avslutades med en riktigt fin tre rätters middag på Algatan 6. Lyxigt värre!!! Jag njöti fulla drag och tyckte att jag var värd varenda minut!
Idag har Micke gjort julskinka och knäck! Jag har knäck mellan tänderna och kommer snart rulla till Tanzania

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0