December

Varning! det här bli ett klago-inlägg så om du redan är på dåligt humör kommer du ine bli på bättre av att läsa det här! Jag fattar inte var den här månaden tar vägen!!?? Jag planerar och strukturerar (jag vet inte min starka sida direkt) men det går ialla fall inte ihop sig!
Nu satte jag mig vid datorn med en kopp kaffe och funderade lite, det var schysst och bra! Men jag är verkligen så dålig på att hantera livet när det blir lite pressat. På något sätt så tror jag att saker och ting går fortare, blir bättre gjorda och så vidare om jag bara springer lite fortare, tränger undan någon långsam pensionär i kön eller sover några timmar mindre per dygn. DÅLIG INSTÄLLNING!! Allt man gör måste ju helt enkelt få ta den tid det tar. Innerst inne i mitt lilla trånga huvud vet jag ju dessutom att den stress jag just nu tycker finns omkring mig bara existerar hos mig och att det bara är jag som kan hantera den. Om jag dessutom ytterligare en gång så ligger jag faktiskt ganska bra till i planen inför resan.
Att ta en kopp kaffe, sätta sig framför datorn och skriva av sig lite var nog klokt just nu, jag fick rensa skallen lite och nu ä jag redo för att inta mer fräsch kunskap om bakterier i sår. JIPPI!


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Det var väl inte att klaga?! Och allvarligt talat emma, tror du att du är den enda som halvspringer och ignorerar sömn vid stress?! Nej. Ta de lugnt, kram

2008-12-16 @ 06:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0